Pentru a utiliza contul de client de pe site-ul vechi vă rugăm să vă RESETAȚI parola aici.

Termeni si conditii

TERMENI ȘI CONDIȚII

Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos.

Recomandăm citirea cu atenție a acestora. Esbal Rulmenți SRL își rezervă dreptul de a

modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Versiunea valabilă în orice moment poate fi

accesată pe această pagină, numită "Termeni și condiții".

Descrierea termenilor:

- vânzător: Esbal Rulmenți SRL

- magazin: magazinul online www.esbal-rulmenti.ro

- client toate persoanele fizice și/sau juridice care accesează site-

ul, indiferent de motivul pentru care o fac.

- termeni și condiții prezentul contract de utilizare.

Acceptare termeni și condiții

Vânzătorul vă pune la dispoziția clientului acest magazin online și îi oferă dreptul de

utilizare, sub rezerva acceptării de către client a prezentelor termeni și condiții. Prin accesarea,

utilizarea magazinului cu toate informațiile lui, achiziționarea oricărui produs, conținut, clientul

este de acord să respecte acești termeni.

Drepturi de autor

Clientul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va utiliza/copia/reproduce

conținutul integral sau parțial al magazinului fără acordul scris al vânzătorului. Magazinul este

proprietatea Esbal Rulmenți SRL, fiind apărat de legea dreptului de autor și de legile referitoare

la proprietatea intelectuală și industrială.

Relația contractuală

Prin lansarea comenzii prin acest magazin clientul acceptă comunicarea cu vânzătorul

prin e-mail. Prezentul contract la distanță intră în vigoare doar în momentul confirmării

comenzii de către vânzător. Confirmarea se face telefonic și/sau prin e-mail. Înainte de

confirmare comanda nu are valoarea unui contract.

Crearea de cont

Pentru folosirea tuturor facilităților oferite de acest magazin este necesar să vă înregistrarăți.

Pentru acesta va fi nevoie de o adresă validă de mail și o parolă. Adresa de mail va fi validată printr-un

link trimis la adresa indicată de Dvs. Contul Dvs va devin funcțional după activarea lui.

Pentru lansarea unei comenzi, va trebui să ne furnizați mai multe date: adresa de facturare,

precum și adresă de livrare (daca ea diferă de adresa de facturare). Aceste date pot fi actualizate la

crearea sau administrarea de cont, sau la lansarea primei comenzi (dacă nu s-a făcut până atunci).

Clientul este răspunzător pentru corectitudinea datelor introduse.

Prețul

Prețul afișat pe site este ferm pentru produsele și cantitățile aflate în stoc. Deoarece ne

adresăm în principal clienților persoane juridice, prețul afișat este atât cel fără TVA câț și cel cu

Pentru cantitățile care depășesc stocul nostru prețul afișat pe site este orientativ. Prețul

de livrare în acest caz poate să fie mai mic sau mai mare cu orice procent față de prețul afișat,

în funcție de foarte mulți factori. Clientul este liber să decidă dacă dorește sau nu achiziționarea

produsului în momentul în care este informat asupra prețului și termenului de livrare ferm.

Vânzătorul garantează că prețul de pe factură este același cu cel din confirmarea

comenzii.

În afară de prețul produselor confirmate, și de costurile de livrare și ramburs, vânzătorul

garantează ca nu va percepe și incasa nicio altă taxă ascunsă.

Plata

Magazinul acceptă 3 modalități de plată:

- Plata cu card bancar, prin sistemul securizat de la mobilpay.ro. Această

modalitate de plată se poate alege doar în situația în care toate produsele selectate de client

figurează în stoc. Dacă se alege produse care nu figurează în stoc, plata acestei comenzi se va

putea face prin ramburs sau prin virament bancar, ori prin accesarea unui link trimis pe mail de

către vânzător, după ce s-au agreat toate elementele legate de livrare: preț, cantitate, termen de

livrare, modalitate de livrare și de plată.

- Plata cu ramburs, la livrarea coletului, către firma de curierat, pe baza chitanței

emise de acesta. La această modalitate de plată, la costurile de livrare se adaugă 5.95 RON (5

RON+TVA).

- Plată prin ordin de plată, pe baza confirmării de comandă, într-una din conturile

noastre:

 RO87BUCU626049832511RO01 deschis la Alpha Bank SA

 RO72BACX0000000261502000 deschis la Unicredit Bank SA

În această situație expedierea se va face după creditarea contului nostru cu întreaga

contravaloare a confirmării.

Livrarea

Produsele se livrează in România cu diferite firme de curierat. Costul livrării este de 17,85 RON (15
RON +TVA) primul kg, la care se adaugă 1,31 RON (1,10 RON+TVA) pentru fiecare kg în plus.
Acest tarif este valabil pentru localitățile, unde nu se taxează km suplimentari. Dacă se solicită o adresă de livrare în afara
zonei de acoperire, clientul va fi contactat de vânzător pentru a stabili costurile de livrare și/sau găsirea unei alte modalități de livrare.


La solicitarea clientului, livrarea se poate face și cu firma de curierat ordonata de client.  Întreaga responsabilitate legată de livrare revine în această

situație clientului. În această situație la comanda online se va alege opțiunea: "ridicare

magazin", și sunteți rugați să treceți detaliile de colectare în câmpul de observații. La această

modalitate de livrare nu se acceptă plata cu ramburs.

Produsele pot fi ridicate și din oricare dintre magazinele noastre. În această situație nu

se percepe taxă de livrare.

În cazul în care clientul refuză ridicarea coletului de la curier, clientul este obligat să suporte taxele de curierat în ambele sensuri.

Termenul de livrare

Termenul de livrare este 1-2 zile lucrătoare.

Produsele comandate în zile lucrătoare până la ora 14:00 pot fi predate curierului în ziua

respectivă în situația în care acestea se află în stoc. În cazurile excepționale în care apar erori

de orice natură, vânzătorul nu poate fi făcut răspunzător pentru eventualele erori de afișare a

stocurilor provocate de disfuncționalități software sau/și hardware. Într-o asemenea situație,

clientul va fi informat telefonic sau prin e-mail cât mai rapid cu putință, urmând ca să poată

decide asupra întregii comenzi, indiferent de modalitatea de plată. Clientul va fi informat despre

articolele ce i se livrează în momentul confirmării comenzii.

Comenzile sosite după această oră vor fi prelucrate și livrate în următoarea zi de lucru.

Din momentul predării coletului, firma de curierat oferă temeni de livrare următoarea zi de lucru

pentru localitățile la care nu se percep km suplimentari. Vânzătorul nu este răspunzător pentru

termenele de livrare oferite de firmele de curierat, chiar daca este curierul contractat de

vânzător.

În cazul în care comanda conține articole care nu sunt în stoc scriptic, vânzătorul va

contacta clientul pentru a-l informa despre termenele de livrare și prețuri posibile pentru

articolele solicitate, respectiv despre livrarea unor produse similare. După ce au convenit asupra

acestor detalii, clientul poate alege livrarea parțială a articolelor ce se află pe stoc, și livrarea

ulterioară a celorlalte produse ce urmează să sosească, sau poate aștepta cu expedierea

întregii comenzi.

Documente de însoțire

Orice livrare va fi însoțită de factură fiscală.

În cazul în care adresa de facturare este persoană fizică, livrarea va fi însoțită și de

bonul fiscal, cu mențiunea "plată cu card", indiferent, dacă se alege plata cu ramburs sau plata

cu card bancar.

Dacă adresa de facturare este persoană juridică, factura nu va fi însoțită de niciun alt

document. În cazul plății cu ramburs firma de curierat este obligată să emită chitanță pe suma

încasată. Suma încasată de curier se virează direct în cont bancar al vânzătorului.

Returul produselor

Orice produs cumpărat online de la Esbal Rulmenți SRL poate fi restituit necondiționat

în termen de 14 zile de la primirea coletului, în cazul în care acesta nu a fost folosit și se află în

ambalajul lui original. În cazul în care se dorește returnarea mai multor articole identice, se

poate accepta returul a unui singur articol cu ambalajul desigilat.

Cumpărătorul va informa furnizorul în termenul menționat mai sus asupra intenției de

retur în scris (fax la 0262-274006 sau email la retur@esbal-rulmenti.ro ), în care va specifica:

- Numele, prenumele, datele sale de contact;

- Numărul și data facturii cu care s-au achiziționat produsele ce urmează să fie

returnate;

- Lista produselor ce urmează a se returna;

- Contul bancar și banca unde dorește să i se vireze suma returnată

După ce furnizorul primește această înștiințare, va lua legătura cu cumpărătorul, pentru

a stabili condițiile de returnare. Produsele vor fi returnate cu orice firmă de curierat, pe cheltuiala

cumpărătorului. Pe baza înțelegerii dintre părți, furnizorul poate trimite și plăti curierul care va

ridica articolele ce urmează să se returneze de la cumpărător. În această situație, din suma

returnată se va scădea costul transportului retur.

După sosirea coletului cu retur la furnizor, acesta va inspecta articolele returnate. Dacă

sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, furnizorul va confirma returul cumpărătorului, și

va returna contravaloarea articolelor în maxim 14 zile în contul indicat de cumpărător.

În cazul în care se constată urme de utilizare, ambalajele sunt distruse total sau parțial,

furnizorul își rezervă dreptul de a diminua suma returnată cu echivalentul estimate al deprecierii

produsului, în situația în care produsul returnat poate fi vândut cu preț redus. Dacă produsul

este într-o stare în care nu mai poate fi comercializat nici cu preț redus, furnizorul va refuza total

plata articolelor returnate. În ambele cazuri, va informa cumpărătorul, și va argument decizia

Costurile legate de livrare nu vor fi returnate cumpărătorului.

Neconcordanțe la recepție

În cazul în care există diferențe cantitative la deschiderea coletului, probleme calitative

sau există neconcordanțe între comanda lansată, factura și articolele primite, cumpărătorul va

informa în scris (fax la 0262-274006 sau email la sesizari@esbal-rulmenti.ro ) în termen de 2

zile lucrătoare furnizorul asupra acestei probleme apărute. În urma acestei sesizări,

cumpărătorul va fi contactat de furnizor, și se va încerca clarificarea și remedierea problemei.

Dacă se dovedește că problema apărută se datorează unei erori din partea furnizorului, acesta

garantează remedierea problemei pe cheltuiala sa, prin schimbul articolelor neconforme, sau

dacă acesta nu se poate realiza, articolele vor fi returnate pe cheltuiala furnizorului, după care

se va restitui contravaloarea lor în contul bancar indicat de cumpărător.

Garanție

Esbal Rulmenți oferă clienților garanție de 24 luni de la data achiziției pentru persoane fizice și 12 luni pentru persoane juridice, în conformitate

cu legislația în vigoare. Garanția este valabilă doar daca piesa s-a montat de persoane

autorizate, respectând condițiile de montaj impuse de producător. În cazul în care apar

probleme de garanție, vă rugăm să ne trimiteți pe mail la adresa sesizari@esbal-rulmenti.ro, cu

datele Dvs, detalii despre achiziția piesei defectate, descrierea montajului, precum și câteva

poze. Colegii noștri vor lua legătura cu Dvs pentru stabilirea detaliilor, și, în funcție de furnizorul

piesei, vă vom trimite un chestionar pentru stabilirea cauzei defecțiunii, și pentru remedierea

problemei. În funcție de furnizor, decizia se va lua de specialiștii Esbal-Rulmenți sau de cei ai

furnizorilor. Decizia de înlocuire se va comunica clientului pe mail în termen de maxim 7 zile de

la completarea întregii documentații cerute pentru identificarea defecțiunii.

Limitarea responsabilității

Vânzătorul depune eforturi pentru a furniza informații cât mai corecte și exacte pe site,

din editarea informațiilor prezentate. Nu răspundem pentru eventualele informații incorecte sau

pentru nefuncționarea site-ului. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica orice informație de

pe site.

Totodată vânzătorul răspunde doar pentru produsul livrat clientului, și o va înlocui în

situația în care se constată o defecțiune imputabilă producătorului, dar nu va fi răspunzător

pentru alte pagube materiale sau morale produse clientului.